Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 823 keer)

Offline Miek1999

• Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 5
« Gepost op: 2-02-2025, 15:37:38 »
Bespreek hier aflevering 5!
I will follow my inner gold

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Aflevering 5
« Reactie #1 Gepost op: 3-02-2025, 00:26:59 »
Leuke aflevering , met een hele grappige eerste opdracht met hoofdrol voor niels .

Beetje jammer dat we onderweg vrij goed wisten waar ze zaten en daarna de muziek maakte voor mij dat ik wel wist waar ze gingen stoppen .

« Reactie #2 Gepost op: 3-02-2025, 17:44:01 »
Zooo zou weinig gescheeld hebben met de afvaller.

Die tip van aster voor ze de X zetten was wel erg behulpzaam, maar had net daarvoor al door waar ze zaten (door de boothint en vgm stond ook de vlag van het land op de boot edit: was cyprus vlag).

Ik heb meer moeite met waar ze in de tussentijd zijn dan op het einde meestal  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 3-02-2025, 23:36:33 door xanneweetwel »

Online Nieky

• Aanspreekpunt Sport, Winnaar Bestemming X Pool 2025
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
« Reactie #3 Gepost op: 3-02-2025, 20:58:01 »
Niels is hier echt langs t randje van de afgrond gegaan.

Leuke opdrachten, maar voor mij een overduidelijke Exit-locatie. Met name door de laatste hint van Aster en t gedoe met de grenzen. Ietwat doorzichtig voor ons  ;)
You'll never walk alone

Online Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 3-02-2025, 21:18:40 »
Erg leuke aflevering weer, prima opdrachten. De exit-locatie was voor mij snel duidelijk!
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #5 Gepost op: 3-02-2025, 21:20:59 »
Niels is hier echt langs t randje van de afgrond gegaan.

Leuke opdrachten, maar voor mij een overduidelijke Exit-locatie. Met name door de laatste hint van Aster en t gedoe met de grenzen. Ietwat doorzichtig voor ons  ;)
Ja wij zien namelijk vrij veel omgeving nog en kunnen dus inschatten waar ze zitten.  Wij zagen de haven en echt een boot, maar als je denkt dat dat nep is , tja dan is het een ander verhaal.

Voor mij werd de exit duidelijk toen ik wist waar de boot heenging en de muziek van de grensovergang .

Offline Pac

• Forum Moderator
« Reactie #6 Gepost op: 5-02-2025, 12:38:37 »
Even wat ingehaald, wat een goede afleveringen weer :D Vorige week al de briljante hotelopdracht, nu het spannende spookschip. Ik blijf het gek vinden als we hints krijgen naar landen waar de exitlocatie helemaal niet is, maar in het geval van San Marino was het misschien wel begrijpelijk ;D

Dankzij het fenomenale Adrenalina wist ik de eindlocatie uiteindelijk wel, maar ik blijf het leuk vinden om te zien welke hints ik allemaal gemist heb tussendoor :D
...óf niet!

Offline Hactec

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 7-02-2025, 17:32:26 »
Nu ik bestemming X al heb kunnen vinden ben ik maar wat gaan zoeken waar zich aflevering 6 zich zou kunnen afspelen.
En ik vermoed dat ik die plaats gevonden heb.

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #8 Gepost op: 8-02-2025, 18:43:49 »
Leuke opdrachten, locatie voor de kijkers vrij makkelijk, jammer van de afvaller maar niet onterecht. Dat Niels en Yarno (volgens mij als enigen?) zo ver van San Marino af zaten lijkt deze keer weinig met de bondjes te maken te hebben.

Om nog wat leven in de brouwerij te brengen: wat maken jullie van onderstaande complottheorie?

https://www.reddit.com/r/DestinationX/comments/1iisgep/bestemming_x_s02e05_doubts_over_eliminated_person/

Het leek er inderdaad op dat Niels zijn X in Split plaatste, terwijl dat toch echt verder van San Marino ligt dan de X van Yarno. Zou hij dan toch nog geswitcht zijn of wat is hier aan de hand?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline WillempieW

• winnaar De Mol pool 2023
  • Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 8-02-2025, 19:34:24 »
Of was Yarno te laat met bevestigen?
Geen idee of dan de laatste locatie die aangeklikt is geldt of geen locatie.

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #10 Gepost op: 9-02-2025, 18:15:24 »
Leuke aflevering met opnieuw mooie opdrachten! Dat logo dat ook op die voetbalshirts staat blijft me intrigeren. Ik weet zeker dat ik dat logo ken, maar kan het niet goed thuisbrengen.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Forum Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #11 Gepost op: 10-02-2025, 11:42:10 »
Of was Yarno te laat met bevestigen?
Geen idee of dan de laatste locatie die aangeklikt is geldt of geen locatie.
Volgens mij geeft ie dan de locatie op waar je op dat moment op staat? Maar dat weet ik niet zeker, dat idee had ik altijd.

Ik vond de opdracht met de slaapwandelaars erg leuk ;D, die had ik wel willen spelen. Locatie was door de opzichtige hints wel erg makkelijk voor ons.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human