Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 693 keer)

Offline Miek1999

• Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 6
« Gepost op: 9-02-2025, 18:47:07 »
Bespreek hier aflevering 6!
I will follow my inner gold

Offline Rikske64

• Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #1 Gepost op: 10-02-2025, 19:35:28 »
Bij het begin van de proef met de koffietassen, toen Aster zijn zegje deed zoemden ze in op zijn arm waar een tatoeage stond ?

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport, Winnaar Bestemming X Pool 2025
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
« Reactie #2 Gepost op: 10-02-2025, 21:48:28 »
En dit keer Bart door t oog van de naald die vamaf Florence ineens zuidelijk ging zoeken ipv Westelijk
You'll never walk alone

« Reactie #3 Gepost op: 11-02-2025, 17:07:12 »
Hoe laag zat Karlien? Het leek wel zuid Italië te zijn, mja.

Leuke aflevering ondanks het dezelfde was als vorig seizoen (maar vind de familie opdracht wel tof!)

Wat een clutch van Niels om van heel verkeerd naar precies de plek te zitten ::oink::

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 11-02-2025, 18:06:47 »
Leuke aflevering weer! Ik ben net ook begonnen aan het eerste seizoen. Wat is het spel veel verbeterd, de eerste verbeterslag is al in de Nederlandse versie gemaakt, bij dit tweede seizoen hebben ze er weer een schep bovenop gelegd, heel knap!

De familie opdracht blijf ik moeilijk vinden, maar ik heb het idee dat de deelnemers er dit keer veel steun aan ondervonden. De opdracht in Florence was super, ook Bart op die boot was goud. Echt genieten!

De handlangers zijn jammer genoeg te onbekend. Als de deelnemers ze niet herkennen, heeft het weinig zin dat het BV's zijn.

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #5 Gepost op: 11-02-2025, 19:47:52 »
Mooie aflevering , vrij duidelijk welke kant het inging .

Niet echt veel misleiding gezien deze keer.

Na de uitstap van bart en de 50 km west was het gedaan .

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 11-02-2025, 21:03:53 »
Bij die toren op het schaakbord was het al duidelijk waar ze heengingen. Maar mooie aflevering!
Tell me what your telescope says

Online wouterv

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 11-02-2025, 21:20:36 »

De handlangers zijn jammer genoeg te onbekend. Als de deelnemers ze niet herkennen, heeft het weinig zin dat het BV's zijn.

Als Vlaming spreek ik dit echt tegen. Op Farouk na zijn het allemaal A-BV's (maar een gemiddeld VTMkijker kent Farouk wel).

Marijn Devalck (die Yarno niet herkende) is zelfs na Kevin de bekendste want een acteur uit de bekendste sitcom van Vlaanderen. De laatste aflevering was in 2010, maar ondertussen zijn er van die sitcom al 4 films geweest én elke zomer worden deze afleveringen herhaald op de openbare omroep (als de vaste soap in zomerstop gaat). Dat ligt echt wel aan Yarno,  want het merendeel herkent hem wel.

Hetzelfde bij Lize, actrice (betrokken geraakt als slachtoffer in een niet zo leuke zaak), maar zij en Aster zijn echt wel het showbizzkoppel van Vlaanderen.

Wel grappig dat Aster de Sloveense toets niet snapte van Lize. Die man heeft het laatste seizoen van 'De Slimste Mens' gewonnen  ::rofl::
klaar voor de strijd

Offline SpacyColours

• Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Time's Person of the Year 2006
« Reactie #8 Gepost op: 14-02-2025, 20:10:28 »
Bij die toren op het schaakbord was het al duidelijk waar ze heengingen. Maar mooie aflevering!
Klopt.

En ik vond het ook wel vrij duidelijk om te zien wie er logen bij de hartslag-test, met name de mannen. Maar ik vond dat wel een Bestemming X-klassieker, dus leuk dat die weer terugkwam.
Sky might be falling but remember you can fly

Online wouterv

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 16-02-2025, 14:37:19 »
ik begreep wel niets van de logica ivm elkaar uitschakelen.

Waarom schakelt Anke Karlien uit? Waarom probeert Bart Quentin uit te schakelen?
Dit was gratis info dat ze konden uitwisselen.
klaar voor de strijd

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 19-02-2025, 08:22:19 »
De eindlocatie was wel heel erg makkelijk, ook de opdrachten vond ik wat minder. Het was allemaal een beetje simpel deze aflevering.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...