Auteur Topic: [bx] Spoiler topic  (gelezen 2393 keer)

Offline keek

  • Forumlid
  • Trust Nobuddy!
Re: [bx] Spoiler topic
« Reactie #40 Gepost op: 18-06-2024, 10:15:14 »
Links is het sterrenbeeld Virgo (Maagd). Ik heb het opgezocht en die klopt. Bij de kandidaten stond 'Libra' (weegschaal). De rechter is de bekende sterrenkaart. Lijkt op een sterrenbeeld: Het onderschrift is Ster (ik kan de eerste letter niet lezen, maar dit lijkt het meest logische). Ik vraag me af waarom de makers dit er nu in stoppen. Wellicht om onze aandacht te trekken naar het niet kloppende sterrenbeeld? Misschien komen er de komende tijd meer sterrenkaarten langs.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [bx] Spoiler topic
« Reactie #41 Gepost op: 22-06-2024, 01:57:49 »
Niet verassend verder weg dan wat wij dachten, maar dit klopt inderdaad beter met de héél korte afstand tussen Dubrovnik en Perast.

Maar volgende week inderdaad Romeinse taferelen. Wat goed kan verwijzen naar Albanië...

Ze zijn nog geen enkele keer deze reis twee keer in hetzelfde land geweest, dus Montenegro was ergens ook wel logisch, maar omdat er geen enkele hint naar de plaats was... Zoals bij Slovenië, dacht ik dat het de hoofdstad wel weer zou zijn, alleen zou dit gek genoeg niet gerijmd kunnen hebben met de sterrenkaart. Nu klopt ie nog steeds.
« Laatst bewerkt op: 23-06-2024, 12:07:37 door DRenziboy »
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline keek

  • Forumlid
  • Trust Nobuddy!
Re: [bx] Spoiler topic
« Reactie #42 Gepost op: 22-06-2024, 22:01:07 »
Ze zijn nog geen enkele keer deze reis twee keer in hetzelfde land geweest, dus Montenegro was ergens ook wel logisch, maar omdat er geen enkele hint naar de plaats was... Zoals bij Slowakije, dacht ik dat het de hoofdstad wel weer zou zijn, alleen zou dit gek genoeg niet gerijmd kunnen hebben met de sterrenkaart. Nu klopt ie nog steeds.

Ze zijn niet in Slowakije geweest.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [bx] Spoiler topic
« Reactie #43 Gepost op: 23-06-2024, 12:07:44 »
Aangepast
(Was ook half aan het slapen terwijl ik het typte...  ::rofl::)
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?