Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 2386 keer)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Aflevering 1
« Reactie #20 Gepost op: 14-05-2024, 21:13:36 »
Ik zag deze ook...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Als ze nu in via Eemshaven via Helgoland in Berlijn zijn, je volgt deze lijn van onder naar boven, dan eindigen ze in Oslo?
Lijkt me denk ik te weinig landen om te doorkruizen dan...

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #21 Gepost op: 14-05-2024, 21:55:17 »
Net ook aflevering 1 gekeken. Veel gelijkenissen voorlopig met de Vlaamse versie, maar ik ben wel blij dat ze voor andere locaties gaan! :)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Aflevering 1
« Reactie #22 Gepost op: 14-05-2024, 22:29:21 »
Op de beelden waar we nasrdin zijn observatiepost zien binnengaan , zien we olijfbomen, een soort klif, dan grote ramen met groene dwrsbalken.  Maar in het huis zie ik ook iets wat bij mij direct een associatie geeft met een locatie

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Aflevering 1
« Reactie #23 Gepost op: 14-05-2024, 23:35:28 »
Als ze nu in via Eemshaven via Helgoland in Berlijn zijn, je volgt deze lijn van onder naar boven, dan eindigen ze in Oslo?
Lijkt me denk ik te weinig landen om te doorkruizen dan...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ik weet nog niet zo goed wat ik van de aflevering moet denken. Op zich zat hij goed in elkaar. Denemarken lag er wel heel dik bovenop, maar hoe de deelnemers bij Berlijn hadden kunnen uitkomen is mij een raadsel. De clues waren wel erg vaag. Leuk dat de opdrachten buiten zijn; ook de telefoon vond ik een leuke toevoeging. Het reizen in de bus, tja, daar krijg ik zelfs door de tv claustrofobie van. Daar wil je toch niet inzitten?
Dat vind ik opzich nog niet zo erg.

Ik hier best graag aan mee zou willen doen, enige probleem...? Ik word heel snel wagenziek. :\'(
« Laatst bewerkt op: 15-05-2024, 12:02:20 door DRenziboy »
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 1
« Reactie #24 Gepost op: 16-05-2024, 23:18:44 »
Graag de speculatie over de eindbestemming in het spoiler topic houden, daar heb ik de laatste berichten even heen verplaatst
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Brtdm

  • Forum Moderator
  • *****
Re: Aflevering 1
« Reactie #25 Gepost op: 17-05-2024, 00:39:52 »
Heb het nu eindelijk kunnen kijken. Het pakte me toch nog niet helemaal. De Vlaamse stijl hebben ze gelukkig goed overgenomen, al was de schok voor Duitsland toch wel wat kleiner. (Scheelt natuurlijk dat ik al wat beter weet hoe het programma werkt, maar toch). Ook bij het verlaten van de bus door de winnaars, had ik verwacht dat die wel iets meer mochten ontdekken. Ze wisten toch al dat ze niet in Denemarken waren.

Ik heb het gevoel dat die Belgen net 5% meer geven voor het programma, wat toch een beetje het verschil maakt. Maar al met al ben ik niet ontevreden. De groep begint me al steeds meer aan te spreken in ieder geval.  ::ok::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Pac

  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Aflevering 1
« Reactie #26 Gepost op: 17-05-2024, 17:52:15 »
Erg leuk begin ::bravo:: Net als de meesten die de Vlaamse versie hebben gezien voelde ik hem al een beetje aankomen. Ik keek het met de ondertiteling aan, stond er ineens in beeld TAKE MY BREATH AWAY - BERLIN. Ja, dan wordt het wel heel makkelijk ::rofl::
...óf niet!