Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Mogelijke aanwijzing:Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Croissant, Oostenrijk?
Andere mogelijke aanwijzing:Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Meteen in het begin stond ergens T-800. Dit kan verwijzen naar The Terminator waar Arnold Schwarzenegger in de eerste trilogie de hoofdrol vertolkte, en Arnold komt uit Oostenrijk.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Filmposter van E.T. in de blokhut. Misschien wel de bekendste film van SPIELBERG
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)was Nasrdin nou pizza aan het eten met tomaat en mozzarella ernaast? Lijkt wel een hele duidelijke hint in de richting van (eind)bestemming Italië
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Hadden wij het ook over, maar we konden niet zo goed zien wat er nou op zijn bord lag. Het leek wel op pizza ja.
Ik dacht ook nog even aan Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Flammkuchenmaar dat komt volgens mij oorspronkelijk uit een andere regio dan ik verwacht als eindbestemming van deze aflevering of het seizoen.
Een van de genoemde bestemmingen, die van die salade, daar kom je als het goed is niet met een touringcar op, ik ben daar 2 jaar geleden geweest, en onze bus moest achterblijven......
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Nu online
634 gasten en 6 vaste bezoekers