Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 2184 keer)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #20 Gepost op: 1-06-2024, 17:33:25 »
Maar de hints naar Slovenië waren superduidelijk (vlag en I love Slovenia). De eerste hint op de landingsbaan overigens ook. Dat is letterlijk het wapen van het land.

Dit was bij de Belg ook de eerste hint toch? ???
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 4
« Reactie #21 Gepost op: 1-06-2024, 17:48:34 »
Dit was bij de Belg ook de eerste hint toch? ???

Ja, vond ik toen ook suf  ;D
You'll never walk alone

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Aflevering 4
« Reactie #22 Gepost op: 1-06-2024, 20:53:33 »
De laatste opdracht was sowieso een beetje suf.

Ik vond het oprecht weer een vermakelijke opdracht, totdat ze Roy gingen uitmelken.
(Weet niet zo goed hoe het bij de Belgen zat, aangezien ik na aflevering 2 was afgehaakt...)

Roy moest en zou onderdeel van het spel worden, dat werd me al duidelijk toen de afstanden kwamen. 7 man kan nooit gezamenlijk 1.1 km afleggen binnen de tijd die Roy had. Roy lijkt me ook qua fysiek iemand die het makkelijk tegen die groep af kon leggen.

De spelregels... tja, ik snap het wel, maar vind het ergens wel een beetje dubbel. Als de opdracht al zo onredelijk moeilijk is...
(Is ergens ook wel omdat het over Dirk ging, en hij dan ook gelijk afvalt, terwijl ik misschien ook deels vanwege hem keek.  ::regenboog::)

Oh ja puur vanwege de enorme spoilerhint is het leuker om puur naar de opdrachten te kijken en de groepsdynamiek, dan echt te hoeven speuren. ::rofl::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #23 Gepost op: 2-06-2024, 17:44:38 »
Ben ik de enige die moeite heeft met de toevoeging van Roy? Ik bedoel de rest heeft al meerdere tests moeten doen om zo ver te komen en dan moeten er ineens 2 uit en mag een ander zich na een opdracht zich zomaar aansluiten bij de kleiner wordende groep. Dat had ik bij De Mol afgelopen seizoen met Babs ook een beetje, dat ik die oneerlijkheid voelde. Ik hoop daarom ook niet dat Roy wint, niet omdat ik hem onsympathiek vind maar meer omdat ik dat niet eerlijk vind voor de overige kandidaten die meer hebben moeten doorstaan.
When life knocks you down, fight back!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 4
« Reactie #24 Gepost op: 2-06-2024, 17:58:45 »
Nee, ik vind het sowieso al een meh twist als toevoeging, maar de uitvoering vond ik in deze versie bijzonder storend. De laatste opdracht was gewoon niet haalbaar voor de andere kandidaten, al hadden ze Roy willen stoppen, het was nooit gelukt. Vooral dat element maakt de twist nog oneerlijker dan hij al is.

Als kandidaat was mijn strategie dan ook geweest om gewoon sowieso naar het laatste bord te lopen wanneer je doorhebt dat de opdracht sowieso niet gehaald gaat worden. Als er dan toch een dubbele executie aankomt dan weet je in ieder geval dat jij niet degene bent die eruit gaat.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #25 Gepost op: 2-06-2024, 22:03:36 »
Nee, ik vind het ook niet zo'n geweldige twist, maar ik heb me erbij neergelegd dat televisiemakers soms dit soort streken uithalen. Het scheelt dat Roy op het eerste gezicht een leuke vent lijkt. Ik heb sowieso niet zoveel binding met de deelnemers, omdat we hen niet echt leren kennen. Daardoor is het voor mij om het even wie er meespeelt.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Aflevering 4
« Reactie #26 Gepost op: 2-06-2024, 22:05:38 »
Ik raak juist met de week meer gehecht aan de cast! Vind het een leuke groep ::jaja::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #27 Gepost op: 3-06-2024, 00:24:09 »
Leuk programma, iig mooie plaatjes om te kijken. Toch wat minpunten.

- raden te simpel, zeker als je al wat plekken van Europa gezien hebt. We zien veel meer als de kandidaten.

- hint/misleiding niet altijd duidelijk.

- twist met Roy ronduit slecht. Onmogelijk spel, daardoor valsspel. Ja Dirk was fout, maar de productie nog veel meer.

Kan nav het voor filmpje de locatie van de volgende keer al wel weer plaatsen...
« Laatst bewerkt op: 3-06-2024, 00:26:40 door Enermol »

Offline keek

  • Forumlid
  • Trust Nobuddy!
Re: Aflevering 4
« Reactie #28 Gepost op: 6-06-2024, 08:58:47 »
Vraag: hoe kunnen zoveel mensen hier (niet Belgen) de Vlaamse versie kunnen hebben gezien? Als ik op VTM-Go kijk krijg ik de melding dat  het alleen binnen België te bekijken is.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #29 Gepost op: 6-06-2024, 10:16:09 »
Vraag: hoe kunnen zoveel mensen hier (niet Belgen) de Vlaamse versie kunnen hebben gezien? Als ik op VTM-Go kijk krijg ik de melding dat  het alleen binnen België te bekijken is.

Zie https://www.realitynet.org/forum/tv/?topic=72910.0

Stuur me een PM indien je ze nog wilt zien. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline keek

  • Forumlid
  • Trust Nobuddy!
Re: Aflevering 4
« Reactie #30 Gepost op: 10-06-2024, 14:23:09 »
Zie https://www.realitynet.org/forum/tv/?topic=72910.0

Stuur me een PM indien je ze nog wilt zien. :)

De link van de post is verlopen. Kun je deze opnieuw delen?

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #31 Gepost op: 10-06-2024, 21:02:57 »
Stuur me even een PM of mail, dan komt het goed! 😊
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...