Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 277 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Aflevering 7
« Gepost op: 21-06-2024, 19:58:37 »
Bespreek hier aflevering 7! ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Aflevering 7
« Reactie #1 Gepost op: 21-06-2024, 22:20:44 »
Niet alleen door het kaartspel maar ook op basis van de hints een complete gok voor de kandidaten deze aflevering. Montenegro was duidelijk, dat wisten ze ook allemaal, maar naar Perast zat dus geen enkele hint? Volgens mij zaten Danique en Adela aan de andere kant van het land als Roy en Julia, dus die 20 km zullen (hopelijk) het verschil niet hebben gemaakt. Wel suf hoor :-\\

Wij dachten Kotor, dus bijna goed ::hypocriet::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Aflevering 7
« Reactie #2 Gepost op: 22-06-2024, 02:01:43 »
Verrast met Perast, maar ze zijn dus doorgereden en toen omgedraaid. Die brug staat toch echt een stukje verder. Ergens ook gek dus. Want ze zijn dus op beide meren geweest en dit kan de rede zijn voor het grote verschil.

Hints waren wel prima, maar er zat er geen enkele tussen die daadwerkelijk naar de juiste plek wijsde. Want waarom specifiek Perast, wat is daar nu te beleven??
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline keek

  • Forumlid
  • Trust Nobuddy!
Re: Aflevering 7
« Reactie #3 Gepost op: 22-06-2024, 21:59:23 »
Perast??? Ik heb het gegoogled en er wonen nog geen 350 mensen. Uitgestorven. Nergens bekend van. Geen enkele hint er naar toe. Meestal rijden ze door naar de hoofdstad, maar nu niet. De enige aanwijzing was dat je zag dat het bij een meer of baai was, maar hoe hadden we kunnen weten welke?

En de hints naar Frankrijk snap ik ook niet. Dat ligt niet eens in de buurt van de Balkan en ze hadden toch allemaal wel door dat ze daar de vorige keer waren. Slechtste aflevering tot nu toe.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #4 Gepost op: 22-06-2024, 22:11:31 »
Ik vond het ook een rare aflevering, niet alleen door het gebrek aan hints maar ook door de opdracht. Ik vraag me serieus af of het ethisch is om kandidaten zo onder druk te zetten. Bungeejumpen is al psychisch uitdagend, maar dan ook nog geblinddoekt? Dat is voor mij over de grens.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Aflevering 7
« Reactie #5 Gepost op: 23-06-2024, 18:34:56 »
Zal wel in de clasule hebben gestaan ofzo... ::)
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #6 Gepost op: 23-06-2024, 18:45:54 »
Tja, ik vond het ook wel een beetje té inderdaad maar ze werden niet daadwerkelijk gedwongen om te springen  ;)
I will follow my inner gold

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #7 Gepost op: 25-06-2024, 09:49:22 »
Qua opdrachten prima, maar Perast was een beetje willekeur. Ik had er in ieder geval nog nooit van gehoord. ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...