Auteur Topic: Aflevering 10: De Reünie  (gelezen 490 keer)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Aflevering 10: De Reünie
« Gepost op: 5-07-2024, 22:29:28 »
Bespreek hier de reünieaflevering!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10: De Reünie
« Reactie #1 Gepost op: 6-07-2024, 00:30:54 »
Ook een top reünie! Leuk om de precieze exit locaties te zien van de deelnemers, alle deelnemers krijgen de kans hun verhaal te vertellen (niemand wordt overgeslagen) en dan ook nog die laatste hint voor de deelnemers, wauw! Zo mogen meer reünie uitzendingen zijn!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10: De Reünie
« Reactie #2 Gepost op: 6-07-2024, 00:31:37 »
Ontzettend leuke reünie, jammer dat Mohamed er niet bij was.

Hopelijk komt er een tweede seizoen.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Aflevering 10: De Reünie
« Reactie #3 Gepost op: 6-07-2024, 01:34:51 »
Leuke aflevering.

Die hint voor de deelnemers is erg leuk, ik zag meteen de vesuvius maar dat is natuurlijk vanuit de wetenschap dat je weet dat ze naar een onbekende bestemming op zoek moeten .

De deelnemers hadden oo dat moment geen idee waar ze zich voor opgaven, want iemand zegt nog ik had iets met survivallen verwacht .

Leuk format waar nog veel rek in zit , dus ik hoop op een tweede seizoen maar de kijkcijfers waren niet super dus weet niet hoe rtl daarnaar kijkt

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Aflevering 10: De Reünie
« Reactie #4 Gepost op: 6-07-2024, 17:34:36 »
Heel fijne afsluiter van het seizoen, rustig de tijd genomen maar niet saai of langdradig. Ook fijn om alle exitresultaten zo op een rijtje te zien. Mooi dat we toch nog even van Mohamed gehoord hebben, anders had zijn afwezigheid na zo'n onorthodox vertrek uit het programma wel een vreemde nasmaak gegeven. Leuk om te horen hoe de ervaring voor iedereen is geweest en ook hoe ze het met elkaar hebben gehad, plus nog wat extra beelden van achter de schermen ::ok::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Aflevering 10: De Reünie
« Reactie #5 Gepost op: 8-07-2024, 01:21:57 »
Ik doe het even op zijn "Mol-Streamingseditie"-iaans. En combineer de finale met de reünie:

Wat maken deze twee afleveringen toch best veel goed aan een wat matig middenstuk van dit seizoen. Deze twee afleveringen horen inderdaad als een soort tweeluik bij elkaar. Ik bedenk me ook dat ze dit op zijn mols hadden kunnen doen(Wie wordt de winnaar...? Dat ziet u volgende week), al zou dat echt niet leuk zijn geweest.
De finale leek een gelopen race te worden, maar naarmate de laatste challenge doorliep, ging het toch wel gelijk op. Uiteindelijk heel blij met winnaar, maar Roy had ik het ook gegund gezien het feit dat hij echt "het spel" het beste had gespeeld. (Al blijft Aflevering 4 voor mij een heikel punt.) De hele laatste opdracht klopte ook gewoon en was ontzettend filmisch en mooi in beeld gebracht. De waarzegster was een beetje mwah, en gaf voor de meeste denk ik de eindlocatie wel weg. Al was het voor het raden natuurlijk na aflevering 2 wel klaar, mede door Moliaans fanatisme aan deze kant. ::schaam::

Die vergelijking van "Dat ziet u volgende week" maak ik natuurlijk niet voor niets. Dit is echt de klassieke "Wie is de Mol?"-Reünie vibe, waar de fans al jaren naar snakken. Iedereen wordt uigehoord, (vrijwel) alle onbeantwoorde vragen worden beantwoord en een overzicht per exit. (maar waar die van aflevering 5 dan is gebleven...?) De hint van de kandidaten is natuurlijk leuk, maar onmogelijk om op dat moment eruit te vissen. Al had je met het idee, "Heb ik je aandacht?" en dus de atypische manier waarop de uitnodiging kwam, dat je misschien wel iets moest met de informatie die daarin/daaromheen stond.

Echt hopen dat er een tweede seizoen komt, want er valt nog zoveel meer uit dit programma te halen.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Aflevering 10: De Reünie
« Reactie #6 Gepost op: 8-07-2024, 01:35:42 »
Eerst dacht ik, van alle programmas waar jullie een goeie reunie laten schieten (de verraders) is hier opeens wel een ::rofl::
maar ik vond het wel een leuke reunie! leuk om te zien dat de hele route eigenlijk al bekend had kunnen zijn ::rofl:: en grappig om te zien waar iedereen zn x had geplaatst! deze setting gaf me echt oldschool widm reunie vibes in een kerk. al met al hopen op een nieuwe seizoen (lijkt me het ''seizoen 1'' wat telkens terug komt wel op te hinten)
chipsverslaafde <3

Offline PieterBasje

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: Aflevering 10: De Reünie
« Reactie #7 Gepost op: 8-07-2024, 04:00:27 »
Leuke reunie als afsluiting van een hele mooie reeks  ::bravo::
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 10: De Reünie
« Reactie #8 Gepost op: 14-07-2024, 15:06:23 »
Hele mooie afsluiting van de reeks, geëindigd op een hoog punt ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human